PIŠKOTKI🍪🍪(z banano in čokolado)

Pri gimnazijski sošolki Kristini, ki je ena izmed, s katero še imam stike, sem jedla zelo okusne cook-ije oz piškotke. Neizmerno sem vesela, ko po tolikih letih še vedno klepetave, kot da smo bile včeraj v gimnaziji, sedaj pa vsaka že s svojo družinico itd. Poleg kavice je postregla s piškoti in mano delila recept, katerega je prilagodila svojim željam in okusu. Jaz pa sem njenega še malo prilagodila mojemu okusu. Delala sem zelo veliko količino oz dobila ven piškotke iz 6 pekačev. Zato priporočam, za nekakšno “normalno” količino, da sestavine prepolovite. Če ste sladokusci, pa bo tole ravno prav.🤪😀

Za slastne piškotke potrebujete:

  • 5 zrelih banan
  • 300 g masla
  • 3 jajca (manjša)
  • 3 vanili sladkorje
  • 1 pecilni prašek
  • 150 g rjavega sladkorja (seveda lahko povečate, ampak sem delala malo bolj “zdravo” različico in je več kot dovolj, ker so tu tudi banane in čokolada)
  • 300 g polnozrnate moke (ali bele/pirine ipd.)
  • 100 g mletih mandljev +
  • 100 g mandljev v lističih
  • 200 g mletih lešnikov
  • 200 g krompirjevega škroba (če ga nimate, dodajte isto količino moke)
  • 200 g temne čokolade
  • 200 g bele čokolade
  • 0,5 dcl ruma (oz po okusu, lahko ga izpustite)

Najprej zmešamo vse mokre sestavine potem dodamo suhe. Torej, stopljeno maslo in sladkor+vanili sladkor zmešamo in dodamo, z vilicami zmečkane, banane, jajca ter rum. Zmešamo.

V drugi posodi zmešajte moko, škrob in pecilni prašek. Polovico te mešanice dajte na mokro in dodajte še mandlje, lešnike in nadrobljeno čokolado.

Z lopatko vse dobro premešajte in dodajte še preostalo suho mešanico. Nastala bo gosta, “pacasta” kompaktna zmes. V kolikor imate polnozrnato moko, dodajte kakšno žlico vode, ker ta moka potrebuje več vlage, drugače bodo piškotki presuhi.

Pečico prižgite na 180 C ventilacijo ali 200 C spodaj in zgoraj. Na pekač, obložen s peki papirjem, razporedite kupčke, nekje 2 mali žlički mase za en piškotek. Pecite 15 min oz do lepe zlatorjave barve. Če piškotek obrnete oz preverite spodaj, je lepo rjavo pečen.

Res ni veliko dela z njimi, okus pa je fantastičen. Meni je zelo všeč močan okus po bananah, so lepo mehki, niso trdi za zobe zlomit hehe.. čokoladi, bela in temna, piškot prijetno posladkata, mandlji pa malo zahrustajo pod zobmi. Zraven kavice ali za namakanje v kakav so božanski.

Tudi moj Maks jih obožuje, vpije am am, ko jih zagleda.😀

Piškoti v posodi zdržijo kar nekaj časa, seveda pa jih boste prej pojedli, se ni za bati. 👌😀

Slasten tek vam želim! 🍫🍪😀

En komentar Dodaj komentar

  1. Kristina pravi:

    Njamsa – najboljsi kukiji ❤️

Komentiraj